saturday, and it fucking sucked,.....

helvete,helvete,helvete!!! ja det förklarar ju hur träningen och gymnastiken gick för mig idag. all press blev för mycket och jag kunde knappt köra med en pass. det resulterade då i att jag inte körde själv, men vår coach verkade inte bestämma vad som skulle tas bort idag i vilket fall, då många hade en rätt kass dag. men jag tror inte att det går efter det här, och jag är så sjukt besviken på mig själv.
efter träningen var jag en stund hos min underbara kusin, och efter det har jag mest deppat och läst. det är verkligen ingen rolig känsla att veta att man sviker hela laget. att allt kanske på grund av en själv måste ändras, för att man är för feg för att köra. helvete vad arg jag är på mig själv. men det gör inte direkt saken bättre, snarare tvärtom.
men imorgon är en annan dag, och jag skall verkligen försöka glömma den här dagen, radera den helt ur mitt minne. imorgon har jag sju timmar på mig att göra min flickis, snälla snälla. tveksamt men jag har inte gett upp.
nu ska jag återgå till min snart utlästa bok. det är ennu mer deprimerande. ibland önskar jag att jag läste långsammare, men whatever den tar slut någon gång i vilket fall. nu hoppas jag på en bättre morgondag, och innan jag ska sova ska jag också ha mental träning. jag måste få ordning på allt som gick fel idag i huvudet. ja jag vet att detta blev ett deppinlägg, ett i mängden.. men som sagt, fruktansvärd dag.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0