och vi satt på gräset, som växte i takt med himlen

trött, seg, och ont. en helt vanlig söndagskväll med andra ord. i princip alltid samma känslor efter åttatimmars träningarna på söndagarna. men skönt är det också, en hel dag cheer. inget att klaga på.
stress, ångest och mer stress&ångest är det som rör sig i mitt huvud just nu. stress&ångest över kommande två veckor, över bal, student, skola, träning, tävling, körning. ja listan är lång. just nu känns balen mer jobbig och påfrestande än kul, så ja just nu känns det som nej blir mitt beslut. men på tisdag ska jag kolla lite på stan, så får jag se.
morgondagen består av tidig och kort skoldag, dubbla körlektioner, sola, hem och råplugga inför provet - och ja det brukar ju alltid sluta så, att man råpluggar... eller inte - möjligen köra, om jag har tid och orkar.
nu ska jag återgå till grafisk som jag faktiskt är så duktig och gör, trots att jag avskyr det.


en underbar -tidig- sommardag med min bästa vän. -08
jag har insett att försommaren för med sig dåligt beteende på mig och k, då vi hellre stannar hemma och bakar, solar, pratar osv än att gå till skolan. det är inte bara det att vi vill stanna hemma, utan vi gör det. och vi är precis likadana båda två! men jag älskar det, oavsett hur dumt det är.
M

Kommentarer
Postat av: k

ja jo det är kanske inte det bästa, men det går ju rätt bra för oss ändå? och samtidigt får vi njuta av solen! :D hur bra som helst haha! (okej, fel inställning, men va fan, leva när man kan har jag hört?) <3!

2009-03-22 @ 23:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0