monday

ångest. det kan man lugnt säga. ångest för att jag är sjuk och missar träningar när genrepet är på söndag. ångest för att jag om fem dagar ska köra min flickis själv och gärna då utan att landa på huvudet. ångest för att det är dm om 25, ja tjugiofem fjuttiga dagar. ångest för att jag redan ligger efter i skolan. ångest för at jag aldrig får klart mitt jäkla cv. mer ångest för att jag inte pluggar teori och har behövt ställa in två körlektioner. kan jag inte bara bli frisk nu så att jag kan ta itu med all denna ångest, nej det verkar inte så. nu har jag det svåra beslutet att fatta - träna, eller inte träna imorgon? vad hände med att jag skulle bli positiv, jag skyller på sjukan. den kommer snart. jag saknar träningen, åker nog dit imån, men tänk om jag smittar? ja vi får se, ska väll lägga mig och vila, om tre timmar äre ocs04.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0