monday

kan ju säga att jag är fruktansvärt seg efter gårdagen. det var en lång, seg, jobbig, men rolig dag. träning i sju timmar, uppvisning för föräldrar osv. uppvisningen gick iallafall bra med tanke på allt som hänt under dagen och sådär..
det är så tråkigt att jag redan läst ut min bok. två dagar höll den. jag har iförsig inte tid att läsa i vilket fall, eftersom jag varje ledig stund i helgen har läst har jag helt glömt bort provet i rättskunskap som jag har på onsdag. ops. jaja det går nog skit endå, haha. känns som det är rätt fullt upp denna vecka.
måndag - plugg plugg plugg, köra...
tisdag - plugg, skola, körlektion, plugg, tränarmöte, träning
onsdag - plugg, skola, plugg, köra
torsdag - plugg, rättegång, plugg, träning
fredag - skola, plugg, hem och vila
lördag - träning, middag, utgång
söndag - träning 11-19
för er som nu är intresserade,... dock är jag tveksam om jag verkligen kommer plugga så mycket som jag borde och skrivit, hehe. nu ska jags e en serie och sen återgå till plugg. förövrigt ser jag så JÄKLA skev ut på lagkorten från igår, fattar inte wtf jag sysslar med.... blir så förbannad.


föreningsfoto - GCT ♥
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0