look at the stars, look how they shine for you

ja jag har mina depp stunder men för det mesta är jag (tro det eller ej) rätt glad. glad kanske är att ta i. strunt samma! idag var det skola trots studiedag, och det blev faktiskt en rätt skön skoldag. fem timmar natur som blev tre timmar natur, och istället blev det två timmar projekt. äntligen har vi kommit någon vart.
väl hemma har jag kört i några timmar. det känns sådär. eller ja egentligen går det ju bra. men konstigt nog har jag alltid kört bättre i rondeller innan jag började "träna" det mer noga. tog en sväng förbi morfar också, hälsar på honom så sällan så att det är sorligt. jag borde ta tag i det.
jag hade tänkt plugga idag. men eftersom jag körde såpass sent och länge kom jag hem lagom tills tvn började. och jag har sju tusen serier att se. inte bra.
som vanligt har jag hittat massa jag vill ha på asos. bodyn jag har kollat på hur länge som helst har äntligen kommit in i nya strl. nu är ju bara frågan vilken/vilka färger? hjälp tack! den röda känns ju fin till sommaren och bruna ben, men den lila är också fin, och svart funkar ju alltid. att jag aldrig kan bestämma mig.
11 dagar kvar till dm. fyra träningar kvar. jag är så sjukt nervös, och helt mörbultad efter hela helgens träningar. på tisdag får natta veta om hon får vara med och tävla. vi har haft väldigt mycket otur, men nu hoppas vi på det bästa. eat, sleep, cheer! som vi säger.


help?
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0