jag ramlade in på nåt diskotek, och sen ramlade jag ut såvitt jag vet..

och jag ramlade omkull och tog mig upp igen, och sen ramlade jag omkull igen
ja, hemma efter lagträffen. den var trevlig och kul utan att man behövde göra en massa aktiviteter som vi vanligtvis gör. vi åt i princip i tre timmar. vi gjorde egna pizzor, och till efterrätt blev det kladdkaka och äpplekaka. jag är fortfarande proppmätt. trors att vi började äta klockan sju, haha. blev även diskussion om hår och smink. nu är jag så pepp inför dm så det är inte sant. men hemvägen var nog det roligaste av allting. enligt mig bor nina (som vi var hos) på landet. vägen till henne på tio minuter bestog av stigar, små stigar, leriga stigar osv. och när vi gick till bussen, i mörkret, och insåg att vi behövde springa. ja hjälp vad vi skrattade. vi såg bussen komma, genade över "åkern" sprang som galningar brevid vägen ner i skogen, istället för ut på vägen. ja jag vet inte vad vi tänkte. men allt ledde till ett väldigt skrattanfall. väl i angered tog jag och carina taxi hem. vi kände inte för att vänta i fyrtio minuter tills bussen kom. för övrigt var det ovanligt mycket äckligt folk ute idag. helt sjukt tycker jag, att det kostar hundra kronor att ta taxi från angered till rannebergen. en resa på knappt två minuter. ja men det var värt det i vilket fall. kort sagt en super lagträff. nu ska jag se ett greys innan jag lägger mig.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0