fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck

jag mår piss dåligt. jag har aldrig känt mig så besviken. känt hur den bara sköljde över mig och resulterade i tårar. fyfan alltså. ja jag vet att vi gjorde vårt bästa, och att programmet satt bättre än någonsin. men det gör nästan saken ännu värre. vi gjorde vårt bästa och det räckte inte ens till. jag satt där och bara väntade på att de skulle ropa upp att de gjort fel. tilloch med när det var slut, och jag satt på hotelrummet väntade jag på samtalet om att de hade gjort fel. ja för er som inte är med så kom vi tvåa. och jag förstår inte, jag förstår verkligen inte hur fan vi kunde komma tvåa. jag var så säker, helt jävla säker på att vi skulle vinna. vilket var dumt av mig, och säkert gjorde att besvikenheten ökade i grad. fyfan jag vet inte ens vad jag ska säga. jag vet att sm gäller nu, men endå. det här var fruktansvärt och jag har nog aldrig känt sådan besvikelse.
den här dagen blev inte direkt bättre. tanken var en shopping dag i malmö. ja men nej då är det ju stängt på söndagar. inte allt men mycket. och våra föräldrar gjorde ju inte hela saken bättre. jag hatar det verkligen. när vi ska kolla i affärer orkar dom inte gå någonstans och stressar så vi inte ens fick kolla klart i alla affärer. men sen ska vi åka och kolla på ett jävla hus. och gå runt ett jävla hus. ja det orkar man ta mig tusan.
ja jag är arg och besviken och jag hatar den här jävla helgen. och veckan, och allt som kommer. jag vill inte. jag vill stoppa tiden och stanna här. för jag orkar för i helvete inte. hur ska man kunna peppa till sig efter det här, och med tanken på hur kommande veckor ser ut. jag hatar det.
M

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du kom i alla fall tvåa!

Fan, atta vara med är det som är viktig och att ha kul!

Härregud, nästa gång du kanske kommer etta, men du behöver jo inte vara ledsen och besviken på dig själv bara fö att du kom tvåa!

Kom igen, det är inget att gnälla om. Var lycklig att du inte bröt foten och att programmet satt.



av en Cheerleader som aldrig vinner

2009-03-30 @ 12:30:35
URL: http://kittcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0