friday, finally

jag är så himla glad just nu. gissa vad som har trillat ner i min brevlåda, så länge vi båda andas - nästa twilight bok för er som inte vet. den släpps först den tolfte men att beställa hem den från bokia lönade sig tydligen. så nu vet ni vad jag gör varje ledig sekund den här helgen. dock är det inte många sekunder... har ett religionarbete som skall in ikväll som inte är klart, tre grafiska uppgifter som jag inte börjat på, rättskunskapprov, teori x2, m.m. plus träning imån och söndag. så ja jag har en hel del att göra, men jag ska faktiskt ta och läsa ett kapitell alldeles strax innan jag sätter igång.
kom nyss hem från en runda på stan. en runda som jag har sett fram emot väldigt mycket då jag nu har en del pengar. och vad hittar jag(i klädesväg som jag behöver..), eh jo, en t-shirt typ. endå lyckades jag göra slut på lite över åttahundra. det blev iallafall armband, en klocka, en ring, ansiktskräm, ansiktsmasker, tshirt, body..
ja nej nu ska jag börja läsa för att sedan sätta igång.
M

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad duktig du är som gillar att läsa, jag skulle verkligen behöva det!

2009-03-06 @ 19:52:34
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/
Postat av: natalie

Ett kapitel? haha ofta att du klarar av att sluta ;)

2009-03-07 @ 12:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0