friday and im freaking nervous

tanken var ju att jag skulle plugga i princip hela kvällen, har jag gjort det? nej. iförsig har jag fått gjort min religionsuppgift, men istället för att gå vidare med plugget har jag läst över tvåhundra sidor. bra jobbat.
är för övrigt så sjukt jävla nervös, och jag har sådan prestationsångest att jag bokstavligen talat inte vet vart jag skall ta vägen. kör jag inte min flickis själv imorgon - själv som i inte ens en pass som står där om jag i nödfall landar på huvudet själv - så tas jag bort, eller ja min flickis. jag tror jag dör, nej men nästan. jag vet inte vad jag ska göra av mig själv och inte nog med det gick det inte alls bra på senaste träningen. sådan här nervositet gör allting ennu värre, men den vill inte försvinna. ush det är nästan så att jag börjar gråta och det skulle inte förvårna mig om jag gör det imorgon som den lipsill jag kan vara. hjälp. ja nej nu ska jag strax krypa ner och ladda med så mycket sömn som möjligt inför träningen. håll tummarna och be för mig. hjälp.
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0