vi är lördagens änglar som virvlar i stan, vi är dom som du hatar en söndag på dan

en trevlig midsommar har det vart, bestående av tårtbak, mat, tårta, spel & lek samt utgång. utgången kunde ju vart eh, lite roligare om man säger så. kändes som stället var fullt med knäppisar, men det kanske bara var runt oss dem samlades....
nu sitter jag iallafall och avnjuter den resterande helgen på tjörn, tråkigt väder bara. har kommit på saker jag ska göra i sommar om jag är extremt uttråkad, vet inte riktigt hur bara. det löser sig.
jag vill fortfarande åka tillbaka till sunny och festa på viking, eller någon annanstans. oogillar sverige för tillfället, eller alltid? ja struntsamma.


malin & veronica - ägde på lappleken


natta & caro - sög på lappleken, haha


veronica & malin


caro & natta


malin & veronica ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0