tisdag och student

sjung om studentens lyckliga dar.... har jag haft i hjärnan hela dagen. det är också den enda fras av låten jag kan. och hela tiden ploppar bilden av jonas upp i huvudet, ja katri du förstår. kommer faktiskt sakna jonas, och några andra.
men det är inte vad dagen handlat om, utan självklart studenter. irmas, lollos och angis. blev "bara" irma och angis motagningar men det räckte, höll på att spricka av all mat. trevligt iallafall, imån är det nattas och snart är det våran!
imorgon är för övrigt en häktisk dag, upp och fixa, nattas utspring, stan och panikhandla, hem och fixa mig samt träningssaker, nattas mottagning, träning, hem och fixa mig och sedan nattas studentfest. smockad, men rolig dag. är nyfiken på hur bra irma kommer att må imorgon, haha.
eftersom att katri knappt lever och inte heller hennes dator så får bilderna komma imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är d ö d

2009-06-03 @ 23:14:23
URL: http://irmp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0