osunnybeach 09

jag ovill otillbaka onu!
ingen kommer förstå vårt ospråk, men jag obryrmig. för vi har blivit hjärntvättade av oskutt and his gang.
sjukt lyckad resa, vill tillbaka nu! sola, äta, dricka, festa, repeat...
saknar redan solen, värmen, drinkarna, den glade viking.....


okatri & omalin


m - k


m


k

tråkigt nog låg kameran mestadels i väskan... nu ska jag snart oköra till oträningen. är redan orastlös och vill ofesta ikväll, ska vi oåka otillbaka katri? har förövrigt ohämtat ut mitt okörtkort. ofult!

Kommentarer
Postat av: okatri

vi oåker tillbaka onu!! vilka oroliga bilder! speciellt den du oändrat färgen på, usch ofy! haha <3

2009-06-17 @ 16:39:04
URL: http://katris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0