torsdag

har vart en mysig dag än så länge. vart vid havet med v, n & c. nu kom jag precis hem efter att ha kört hem v och snart ska vi träffas igen för att baka tårta, spela wii och säkert göra något annat mys.
träningen igår, slutade med blod och gips. ush så himla tråkigt, men skönt att det "bara" var en spricka i tummen, inte jag då alltså utan manda stackarn. tur att vi har uppehåll snart så att hon inte missar en massor. ja nej, nu ska jag njuta av dagen, och snart träffa mina underbara vänner. tycker inte om att k är i skåne, tycker det räcker och att hon ska komma hem nu!


hon kan så mycket bättre arabesque, men det var det enda kortet jag fick knäppt under gårdagens träning.

Kommentarer
Postat av: k

ja det tycker jag med att jag ska göra faktiskt.. blä, jag saknar er

2009-06-25 @ 21:46:15
URL: http://katris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0