och jag dansar med en flicka, hon dansar mig galen, sen dansar hon med rickard på trottoaren

helt underbar gårdag, med några undantag... efter nattas utspring bar det hem till henne för massa god mat, tyvärr var jag tvungen att kila innan alla kakor osv till min träning. sen var det bara att rusa hem och göra sig i ordning för kvällen. kom till trädgårn lite för sent, så jag missade mina tjejer tyvärr, men men. sjukt rolig kväll, dansade till stängning och hade rejält ont i fötterna. sedan då när vi skulle hem..... vi åkte in med veronica och hennes pojkvän som skulle köra hem oss också, men då blev hans bil stulen på hedens parkering, med allas våra jackor i den. och ja det är ju egentligen rätt oviktigt eftersom hans bil blev stulen. där stod vi utan jackor, utan bil och med jävligt ont i fötterna. det var bara att ta en taxi och gnälla lite över våra bortkomna jackor, och ja det känns fortfarande surt. kan inte tänka mig hur det känns för veronicas pojkvän. förutom incidenten på kvällen och våra bortkomna jackor var det den bästa kvällen på länge.
och i morgon är det våran tur! fyfan vad bra det kommer att vara.
bilder kommer, när katri nu vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0