ja det är som det är, det är svårt att bli nöjd när man väntar mirakel

dagen har spenderats vid havet med natta, veronica, brwa och daniel. det var trevligt, och årets första svenska dopp blev också av - pinsamt sent jag vet. jag brukar vara den som badar i april... men ja, jag hoppade i och höll på att förfrysa i halvt chocktillstånd innan det slog mig att jag borde simma upp till ytan, men överlevde gjorde jag.
sen var det träning i slottskogen, så himla trevligt för av en slump så hade mina tjejer, warriors och hunters träning samtidigt på samma plats. så det blev som en halv föreningsträff, nja nästan iallafall. känns så bra att träffa mina gamla lagkamrater ibland, jag saknar dom och träningen så sjukt mycket så jag vet inte vart jag ska ta vägen. känns som ett enormt misstag att sluta, samtidigt som jag verkligen gillar att träna mina tjejer också. vilket dilemma.... men jag funderar på att söka till stunten, vet iförsig inte om jag kan åka till afrika då. åh jobbigt. imorgon ser väl dagen i princip lika dan ut, möjligen havet eller något annat, och sedan träning. cissi kanske kommer och hjälper mig, jag hoppas det. saknar den människan så mycket, min gamla tränarkollega och lagkamrat som jag träffade 3-4 ggr i veckan, och nu knappt en. jaja, nu ska vi inte klaga. det är sommar och solen skiner. vill gå ut någon dag snart, hm.


brist på bilder - mina duktiga tjejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0