well I'm so far away

jag sitter helt ensam i skolan, och det är tråkigt. har läst igenom min rapport men inte fått gjort något mer. väntar på att josse ska möta mig i stan, men vet inte än när det blir. förhoppningsvis hinner hon äta med mig. jag ska också köpa boken, den andra efter twilight/om jag kunde drömma. men jag har ingen lust att gå ensam i stan idag, så istället sitter jag här, ensam. idag hade jag hunnit hem innan träningen, men jag orkade faktiskt inte. kändes ansträngade och lite onödigt så varför inte sitta här och "plugga" istället. och så måste jag köpa boken, jag känner mig besatt. imorgon ska vi träffas halv tolv, rätt skönt. då kan jag läsa några timmar ikväll.
har ont i magen också, haft det sedan i morse. det var ett tag sedan faktiskt, jag måste säga att jag blev förvånad. jag tror nästan det har något med mat att göra, för jag har faktiskt ätt väldigt ordentligt de senaste dagarna. det är tråkigt bara, igår åt jag rätt mycket pizza för att vara mig, 3/4 delar men efter var jag så mätt att jag mådde illa i flera timmar. timmmmar? fattar inte. så segt. haha låg som manisk(eller vad det heter) inatt och läste ut boken. eller ja var färdig strax efter midnatt. så ja en dag tog det mig för att läsa ut boken, som trots att jag sett filmen var otroligt bra. man stör sig på vissa saker man inser skiljde sig från filmen men ja. lite över fyrahundra sidor på en kväll. det betyder också att jag inte pluggade ett skit igår.
det märks nog att jag har tråkigt.... så därför ska jag nu sluta och kanske plugga eller åka. vet inte, väntar på att josse ska ringa. är lite nervös över träningen idag faktiskt. samtidigt som jag håller tummarna för att min kropp ska orka efter två veckors vila. vi får se! hejdå
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0