thursday

sitter i arena tre, med två till från vår grupp på något runt femton personer. men jag jar rätt kul då våra lärare idag är nils och rickard. och för er som känner dom säger det ju allt.... dom har redan dragit några skämt jag halft om halft fatta, ja rickard prata något om att det var roligt att tre av vår grupp var här och att det var anställningsintervju och vi fick jobbet? och enligt nils är röda korset en tung organsiation med cred. ja som sagt fattade inte helt men ja. just nu väntar jag bara på att någon från min klass skall komma, var är dom? smsat lisa, och den enda anledningen till att hon inte svarar på sms måste vara att hon sover. camy är sjuk, katri kommer inte. rickard är sen men som tur är kommer han. fyfan var tråkigt att vara själv för det är inte så att jag brukar umgås med mediatvårona. inget emot dem men ja så är fallet. har ingen aning om hur länge vi håller på idag, men duktig som jag är har jag med mig både dator och träningskläder eftersom jag inte vet om jag hinner hem...
150 års jubelum blev det för mig rickard lisa ccmy och sara, allt blev rätt klassvis uppdelat. men nu ska vi väll arbeta lite. hejdå
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0