wednesday

ja idag var man tillbaka i skolan igen och fy vad tråkigt det var säger jag bara. har praktik/projekt (eftersom jag inte har någon praktik) för röda korset, vilket är rätt trevligt. jag ska paxa uppgiften där man skall komma på idéer till röda korsets 150års jubileum och lite sådär. lät rätt lätt, plus som det absolut roligaste alternativet.
efter den enda fjuttiga timman vi spenderade i arena tre åkte jag och k in till stan och jag fick köpt mig lite grejer. bland annat ett sminkrengöringsspray, en svart typ t-shirt, en röd tshirt med lite knappar och någon lite knepig öppen rygg och en "kavaj" aktig sak. allt från monki, utan sprayet då. ja det var trevligt att få handlat lite iallafall. vill ha jeans tror jag, provade lite idag men ush jag har verkligen ingen jeanskropp. suck jag får nog fortsätta med mina tights vilket jag iförsig gillar. idag ska jag inte göra så mycket, sitter nu och kollar på lite resor, och det lät som turkiet? och k kanske tillochmed går med på det, men vi får väll se lite vad som är billigast och sådär. hade inte vart fel att åka till rhodos men inte så billigt är. ja nej ska fortsätta kolla lite. och sedan kommer äntligen maten hem, är sjukt hungrig och det blir pizza idag.
sedan hade jag tänkt att läsa i några timmar, läser  "om jag kunde drömma" som är boken bakom filmen Twilight som vi såg igår. underbar film, och jag tror boken är lika bra den bara det att läsa en bok efter man sett en film är inte riktigt min grej. men jag skall göra det så jag kan läsa fortsättningarna. se filmen, om ni inte gjort det!
sedan ska jag om jag orkar rensa min garderob(tror inte det), och kanske plugga lite ikväll. antingen skola eller teori, vi får se. har ett 90210 avsnitt att se också tror jag. jaja nu skall jag fortsätta kolla lite på mina resor. godkväll



M

Kommentarer
Postat av: Anonym

turkiet hade inte varit fel, nej.

2009-01-07 @ 17:53:46
URL: http://irmp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0