does she take a piece of lime

duktiga jag har nu pluggat konstant i fyra timmar. har fått gjort runt åtta sidor av mitt samhällsarbete, har nu "bara" analys och jämförelse delen kvar. men den orkar jag i vilket fall inte göra nu. möjligen ikväll eller någon annan dag. väntar desperat på att asos ska skicka grejerna, men inte idag inte. förhoppningsvis imorgon. har lite ångest över vad jag skall göra med mina pengar. jag lyckades övertala mamma till att betala halva mitt gymkort i månden, så det återstår fortfarande 150 kr vilket jag kan leva med. men har en del att köpa, som lite smink grejer och sådär. vet inte om något skall sparar eller bara upphandlas. har ju endå sparat en hel jäkla del nu så jag kanske borde unna mig själv lite pengar? ja får se vad jag gör. är fest sugen, är sugen på bowling till helgen.. frågan är om man har råd med både bowling och utgång...
idag pratades det om bio som nu blir imorgon? jag vet inte, var rätt sugen på att gå idag faktiskt.
förövrigt, elva minus. ush vad kallt.



M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0