2008

även jag drar väll nu ihop en kort sammanfattning av 2008. minns inte alls men ja vi får väll se... går mest efter bilddagboken, he he..

januari
börjar iallafall med 17års födelsedag efter en oerhört lugn nyår.
våra provexemplar på dräkterna kommer
vi åker till härlanda för att börja på apu-prohejtet, och drar oss sedan vidare till mcdonalds där vi har lite roligare.
jag färgar håret oranget som sedan blir svart.
utelåsta från träningen (som vanligt) och vi hoppar i stället långhopprep.
och jag laddar inför thaland.

  

februari
jag jobbar på som vanligt, nätter för det mesta
förlorar min älskade mormor, vila i frid ♥
jag åker till underbara thailand
jag missar dm, tyvärr. men ett dm brons blev det
vi åker på skidresa till hovfjället och branäs

  

mars
träning i berghalla som går bra, kör rundat flickis direkt för första gången
köper massa grejer till mina väldigt pajade handleder
jag får min dräkt
är tillbaka i skolan efter jullov, 5 veckor projekt (som man kan räkna som lov,) plus thailandresa. alltså cirkus två månader senare..
vi åker och badar / stuntar

  

april
minns helt ärligt inget speciellt. men träning, jobb, mys med katri, vår på väg....

maj
SM, en 8-plats som vi var nöjda med efter alla omständigheter
manda försvinner från laget :(
jag och katri har en hur mysig dag som helst i solen
väljer kurser inför trean
jag blev superstressad, gick in i väggen och sa upp mig på jobbet

  

juni
studenter
skolavslutning och sommarlov, yey!
det var fotbollsmatch hos irma
malin och katri åker till frankrike

   

juli
malin och katri kommer hem från frankrike
jag åker till tjörn och åker vattenskidor
vi var också ute med båten och sov på öar
det var bad i hovås med underbara vänner
det var grillkväll hemma hos mig

  

augusti
jag inser att cheeren är mitt liv
var på liseberg med underbara vänner
åkte till uppsala cheer camp
många fylle år och det var middag för katri och natta
jag och cissi åkte till köping på utbildning
skolan börjar
  

september
jag var assistent åt katri i skogen.
det var mycket träning och skola
det var håkan
jag och cissi började träna rebels

 

oktober
det var lagträff med warriors
det var gothia basket matcher
jag var hos sjukgymnasten med min rygg -  där disken trycker på nerverna på grund av för mycket svank och för trötta muskler
dags att göra program
jag klippte lugg
jag var på liseberg med familjen
jag hade ständig smärta i rygg och handleder



november
irma fyller år och har fest
jag blev oerhört deprimerad över mina skador och de lilla jag kunde prestera utan smärta
dags för student mössa
träning träning träning och saltos
det var lagträff med rebels
det var mycket i skolan och väldigt mycket träning och jag hamnade efter (i skolan)
det var coachdag
jag pajar min handled något totalt
läkarbesök och medecinering

 

december
jag inser att min kropp börjar ge upp
jag går till sjukgymnast för tredje "gången" - inte tredje gången men tredje "gången" i period vis..
det var pepparkakshusbakning hos katri
det var ny utbildning som gick sådär
det var small-sleepover at mig varav utbilningsplugg eller ja, egentligen inte haha
det var juluppvisning
det var pyntning
det var en jäkla massa redovisningar och skoluppgifter till kommande deadlines
det var julafton och nyår, middag hos natta

 

har säkert glömt miljoner saker, men som sagt gick efter bilddagboken och jag uppdaterar inte så jätte ofta. har vart ett år som gått upp och ner. endå rätt bra, men endå jäkligt dåligt. största nederbörden är väll mina skador, som är rätt så många och rätt så illa. men har endå haft det unerbart med träning, vänner, utomlandsresor och mys.
M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Smaaart sammanfattning!

2009-01-03 @ 19:53:13
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0