tuesday

kom nyss hem från skolan, där vi fick gjort så mycket som i princip ingenting. är jävligt förbannad på skolan, jag bokstavligt talat hatar den. förra terminen missade vi tack vare skolan, rektorn, helen(?) en stor del av vår naturkurs, så nu har vi i princip halva kursen(om inte mer) att läsa in utöver de vanliga kurserna. och nu har dom gjort det igen. innan vår praktik som är nu under fem veckor, så frågade jag " är det SÄKERT att både rättskunskapen och religionen har uppehåll nu under vår praktik?" och fick svaret "ja ja! det är fixat". och så kommer jag idag till jonas (då jag på min eds har sätt att religionskunskapen ligger under "påbörjade kurser"), och frågar honom om religionen har börjat. vilket den HAR.. utan mig och ksanet. blir så jävla helvetes förbannad. nu har vi då missat tre veckor, och ytterligare två kommande. " ja det får ni väll ta igen på övertid", VILKEN JÄVLA ÖVERTID? jag har ju förfan en hel naturkurs på övertid. blir så jävla arg så jag hittar knappt ord, då det sista jag frågade innan jag gick på jullov var om detta var fixat. och det var inte så att jag frågade en gång, utan femtio, och fick svaret ja. och nu visar det sig att vi inte ens är inskrivna på kursen, på en kurs som vi valde för över ett år sedan. så jävla världelöst. ush ilskan bara bubblar upp inom mig när jag tänker på detta.

detta inlägg skulle inte bli ett jobbigt klagoinlägg, men jag är så jäkla arg så jag var bara tvungen att skriva av mig.
igår var jag iallfall rätt duktig och fick gjort tre webbsidor och två affisher till mitt grafiska uppdrag(som skulle in innan julen). så nu har jag "bara" ett profilprogram på åtta sidor, en förpackning och rapport kvar innan jag är klar med det uppdraget. men ja, känns skönt iallfall. ska försöka vara lite flitig och få gjort lite innan jag åker till träningen. har nu gjort mig en milkshake och alldeles strax sätta igång! fick för övrigt vg i slutbetyg på svenska c, vilket jag är nöjd med. och måste bara säga att jag fick MVG på min samhälls rapport, och det gjorde mig överlycklig. detta gör att jag möjligtvis kan få ett mvg i slutbetyg. men man skall inte hoppas på för mycket. nej plugga var det ju. trevlig kväll, för mig blir det träning! wonderful (:


arabesque spinn (:   warriors
M

Kommentarer
Postat av: k

Det är konsitgt ändå, att vår kära Niklas, som endast verkade bry sig om folks betyg och inte trvisel, inte fixar så att vi kan klara de satans kurserna, för han vill väl ändå inte att elever från hans toppenskola går ut med ofullständigt betyg?



Hej kära rektor!

VAD FAN SYSSLAR DU MED OM DAGARANA?!?!?!?

Med vänliga hälsningar dina (absolut inte) tillgivna elever i mp3a.



Eller nåt åt det hållet, jag är rätt förbannad jag med, på honom, märkte jag nu haha. blääää!

2009-01-27 @ 15:20:28
URL: http://katris.blogg.se/
Postat av: dani

glad att det går bra för dig i skolan :)

2009-01-28 @ 22:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0