tuesday

pain pain pain säger jag då, på en skala är det nästan uppe i sju-åtta idag. riktigt illa med handleden, kunde inte ens lyfta en skål. vad ska de bli av mig. idag har jag inte fått gjort ett skit. tiden bara sprang iväg, förstår inte? har myst lite med katterna, för man får ju passa på nu när man har chansen. sett serier, duschat, tränat. på hela jäkla dagen. blir frustrerad på att jag aldrig får gjort ett skit. föresten är det någon som vill börja gymma med mig? själv kommer jag inte fixa det, så någon? ja nej nu ska jag läsa lite innan jag kanske ser på scrubs, kanske sover. egentligen borde jag plugga på natur(helvetes)provet. men boken lockar mer. föresten, vem har min greys box, eller har jag den själv? nej någon har den för jag ser den inte. irm? jaja nu ska jag smörja in mig med tigerbalsam, det är så trevligt när det stinker och svider i näsan samt bränns på kroppen, hehe...  hejdå på er


love love love love love love

M

Kommentarer
Postat av: natalie

Du kan gymma med mig :)

2009-01-20 @ 22:57:13
Postat av: m

natta; ja men på sats har dom inte klippkort och det är det jag har tänkt köpa :/

2009-01-21 @ 11:36:06
Postat av: Anonym

JAG HAR DEN! :D

2009-01-21 @ 19:21:46
URL: http://irmp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0