tuesday

wohooo, mina asos grejer är idag shipped på väg hit. hoppas bara det passar ... förövrigt så letade jag nyss fram mina skridskor som julene skulle låna, och inser att dom är i strl 40. jag måste säga att jag undrar varför jag har ett par skridskor i strl 40 när mina fötter är strl 36/37. fick dom för flera år sedan, och jag måste ha gått med för stora skor eller så har mina fötter krymt för jag vet att jag när jag var lite mindre hade 38/39 på mina skor. kanske köpte mamma så man skulle växa i dom? nej jag vet inte, tycker det är lite underligt.
skall försöka få pluggat lite idag, men när jag anser mig själv vart duktig (som igår när jag nästan skrev hela min rapport) så brukar jag tänka något åt "men jag pluggade ju så mycket igår och då behöver jag faktiskt inte göra det idag". vilket inte stämmer överhuvudtaget .
ska köra lite idag, gå på bio och sådär. kanske plugga, jo lite plugg får jag nog göra. för övrigt så börjar serierna den här veckan igen, lagom till skolan och dess tråkighet. lagom tråkigt inlägg blev detta med, somvanligt. på torsdag börjar förövrigt träningen igen, unerbart! men vi får väll se hur det går...
M

Kommentarer
Postat av: Anonym

så du löste det till slut? hihi :)

2009-01-06 @ 15:44:17
URL: http://irmp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0