thursday

måste sova nu då jag imån har min tidigaste dag hitils (09.20). det känns fuktansvärt, och då är det inte ens tidigt om man jämför med mina framtida historia lektioner 08.00. ush och fy säger jag bara. känns redan jobbigt att behöva gå upp så tidigt imån. är seg efter träning. har i två veckor haft ett blåmärke som gjort jäklans ont på mitt ena finger, men idag sprack iallafall hela ådran eller något för fingret är stort, och helt hårt och blått och äckligt. (ja inte hela fingret då men) och enligt linnea ser det ut som jag har en tumör i fingret, ja det ser inte så trevligt ut.
känner mig för övrigt helt sjukt stressad. jag har fått för mig att ta körkort innan första april, vilket är väldigt snart. så vi får väll se hur det går men ja det är målet just nu. och att skaffa mig ett jobb. och att simma/gymma helst både och minst en gång i veckan. ja hur detta ska gå ihop blir trevligt att se. okej tråk inlägg som vanligt. nu skall jag sova, tråkigt nog ingen läsning ikväll.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0