sick and tired

fick kommentaren rip av irma, så jag kände att det kanske var dags för ett inlägg. det har inte hänt mycket, jag har pluggat ytterst lite, vart i skolan lite, tränat, och läst. tappat bort hur många gånger jag läst böckerna nu, är uppe i tre fyra i vilket fall och jag anser mig fortfarane vara rätt knäpp, och jag vet fortfarande inte riktigt vad det är. ikväll vill jag ut men det ser inte ut som det blir så, trist trist trist.
egentligen har jag massor att göra, bland annat natur prov nästa vecka, vilket egentligen innebär att jag borde sitta minst två timmar om dagen med det. massa teori, grafisk, annan natur....
såg mitt schema idag, såg jäkligt jävla skönt ut. förutom att dom glömt en kurs, men ja hade en lektion på måndag, en på tisdag, tre på onsdag (och ett mirkael måste skett då jag inte ens har något håltimma!), ledig på torsdag, en lektion på fredag... egentligen hade man kunnat sätta alla mina lektioner på en dag, så jag kunnat vara ledig fyra i veckan men ja. lite segt att det kommer till någon lektion, men ja... endå rätt lungt, bara jag får behålla min lediga dag så är jag nöjd.
har egentligen inte mycket att skriva, allt är som vanligt fast värre. ville verkligen ut idag för imån har jag cheer -match- hela dagen, söndag träning hela dagen, och nästa helg träning hela lördag + söndag. så ja idag var i princip min enda chans att gå ut. men ja, som vanligt.
hejdå på ett tag, får se när jag skriver igen, vet varken ut eller in.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0