saturday

lördag, och gissa vem som läst ut sin bok. jag kunde inte hålla mig, så den lästes ut igårkväll. typiskt mig. hoppas natta har den tredje, annars får jag köpa den. kommer kännas tomt när jag läst ut den, det är nog något fel på mig som har sådana bekymmer på grund av böcker....
idag är det släkt kalas hos mig, för mig. ja inte ens halv släkten kommer men vi blir nog uppemot femton personer iallafall. har dock fått presenter av de flesta ha ha, men några återstår. jag hoppas på en sak.
ikväll vill jag bowla, fortfarande. någon som vill? och gissa vems asos grejer som kommit, jo mina. ska ner och hämta dom strax tänkte jag. bara jag kan få med mig natta eller jenny, för jag går ogärna själv, och en trevlig pratstund är aldrig fel.
igår kollade jag och k på resor, och jag hittade ett så underbart bra hotell. femtio meter till vattnet, fyra stjärnor, två balkongen i familjerummet, halvpension (iförsig vill jag äta middag ute, men gäller det på lunch så...) för inte ens tjugio tusen.för fyra personer kanske jag skall tillägga. ja jag vill verkligen boka nu nu nu. okej tråkigt inlägg som vanligt, imorgon är det förövrigt heldagsträning som varje söndag hedanefter. imorgon har jag och cissi rebels halv tolv, invaders halv två och sedan egen tretimmarsträning klockan fyra då vi också ska ha koll på heroes, lite jobbig dag alltså men. nästa helg har vi förövrigt heldagsträning på lördag, endast för oss då vilket innebär träning i många många timmar, och sedan söndagen. ja lite trött kommer jag nog att vara. just därför vill jag göra något denna helgen eftersom att nästa inte funkar. ja fy vad tråkigt detta blev, hör av er om ni vill bowla någon.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0