monday

skolan idag var rätt skön. började vid tolv och så satt vi och pillade med våra uppgifter för röda korset. känns som en bra "praktik"/projekt. någonting man kan skriva på sitt cv, och ennu bättre då de verkligen verkar gilla det vi gjort hittils. imorgon tog vi en dag ledigt, inte direkt för vi jobbat speciellt hårt men ja, skönt är det i vilket fall. igår var jag så duktig, trots att jag tränat hela dagen lång, så rensade jag min garderob och städade rummet när jag kom hem vid halv åtta tiden. så nu ser man golvet, och min garderob går att stänga igen.
för övrigt har vi söta katter inneboende i några dagars medan min brors lägenhet ska fixas. mysigt tycker jag, inte mamma. hon blir hyper nervös så fort dom rör på sig för att de ska välta ner någonting.
jaja, ikväll har jag tänkt plugga lite teori  och sådär. få någonting gjort för en gångs skull. måste ta tag i mig själv nu om jag ska lyckas med någonting. lättare sagt en gjort, så vi får väll se hur det går med det.



M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0