just dance

middagen igår var trevlig. och fina presenter blev de. ipod, pengar, värlens finaste topp, sprit, smink, choklad.... sedan gick vi ut, tyvärr inte alla på grund av lite olika anledningar. trots att stan i princip var tom hade vi det rätt kul, iallafall jag (: tequila och dans hela kvällen. träffade även på lite folk, bland annat modou och alex från högstadiet, och lisa från jobbet. vilket vart länge sedan, så det var riktigt trevligt.
idag är jag trött, sovit endast några timmar och då fungerar jag inte riktigt. ska nog se mig en film och käka godis och clementiner. och kanske fixa min ipod om jag orkar. nya ipod nano för den delen, svart 8 gb, lovely. annars gör jag det imån. här kommer lite bilder från kvällen, jag var väll inte direkt mitt snyggaste jag om man säger så.... tack för en bra kväll tjejer ♥


middag hos mig


middag, själv ser man glad ut. men skyller på mat i hela munnen


tequila nr ett


snyggingen själv


underbarast, cmy, natta och irm


malin och irm

M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för igår kväll!! jätte myys!

puss

2009-01-03 @ 19:57:38
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/
Postat av: mandaaa

jag har också en svart ipod nano :D den nya (:

2009-01-04 @ 18:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0