if you think it's funny

kalaset är slut för en stund sen, rätt skönt för jag gillar inte kalas. det är rätt segt, men som tur är var jenny här vilket gjorde det mycket roligare. fick iallafall pengar, vilket var mycket bra.
hämtade också mina asos grejer förut, kjolen passade men fick ha den långt ner under midjan för att inte visa rumpan, för ja den var rätt kort. armbandet är så fint! fick också tredje boken av natalie, så ni kan ju tänka er vad jag gjort under den tid som inte vart kalas. och vad jag hade gjort nu om jag inte insåg att mitt historia arbete skall in imån, och eftersom jag tränar hela dagen gör jag gärna klart det idag, men har ingen aning om vad jag skall skriva så det känns så jobbigt.
tråkigt att helgen snart är slut, söndagar räknas i princip inte till mina helger ... kan inte fokusera någonstans, så jag skall låta mig läsa ett kapitel till.


underbart snygg bild på mig och katri i frankrike. var är du just nu föresten?

M

Kommentarer
Postat av: Mona

Fin? En mycket vacker bild må jag säga :) hoppas historian fixar sig, flumma bara!

2009-01-10 @ 23:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0