happy birthday to me

nyår är över, vilket är rätt skönt för jag är inget stort fan av nyår. men i år var det iallafall bra! börjades hemma med trerätters middag och väldigt elaka ögonfransar som inte ville fastna. sedan var det middag hemma hos natta, spelade lite spel och sådant trevligt. efter det åkte vi till avenyn och kollade på alla fyrverkerier. efter det gick vi in på trädgårn och dansade hela kvällen lång! ja äntligen en lyckad nyår ..
min födelsedag hihi, äntligen det med. fått lite pengar underkläder ett egyptiskt halsband, och sådär. nu måste jag egentligen röra mig från sängen för innan klockan fyra ska jag städa, baka en kladdkaka och göra mig i ordning. då kommer en del av släkten(som bland annat åker utomlands imån) och så ska vi äta gott och sådär. imorgon blire middag med vänner och utgång. ja återigen är jag trött som ett ... men på ett bra sätt haha, det lät inte så rimligt men ja äsh. nej nu börjar jag babbla på här. ha en bra dagen efter dag (:
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0