friday

sitter hemma hos k i hopp om att plugga lite, vilket nog inte går så bra men ja. har i princip bara historian kvar som skall in denna veckan, men det känns så förbannat tråkigt att analysera frankrikes historia, speciellt när jag är världelös på att analysera...
träningen igår var, ja rätt bra. vårt program har löst sig rätt okej tror jag, jag har blivit borttagen från libsekvensen, känns supertråkigt för jag älskar den, men med min hand så vet jag inte om det hade gått. men jag skall nu göra flickis, och det enda som snurrade i mitt huvud igår var hjälp hjälp hjälp, står även längst fram en del, och jag insåg hur jäkla mycket jag måste ligga i denna terminen om jag skall klara flickisen. och det är inte direkt att jag har något annat val, så det är väll köra och bryta nacken, eller köra och sätta den som gäller. och ja jag skulle ju föredra de senaste. ja så hjälp alltså... fick skitont i ryggen, men ja någon smärta var ju förväntad.
läste hela kvällen haha, nörd som jag är. nej men ja boken är bra, men tar slut allt för fort. eller så är det jag som läser för fort. har iallafall kommit läst en tredjedel och boken är garanterat utläst innan helgens slut. kände att det blev intressant här, har inte så mycke att göra medan katri läser min tretton sidiga rapport. och i hennes takt tar det en stund ;) haha

katri och malin i frankrike
M

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja om det ska klagas så var det sista gången jag läste ;)

2009-01-09 @ 16:25:04
Postat av: ANONYMMMM !!!!

tja, jag märker är att du är lite psyko iaf ;) OM du bjuder på bowlingen så fine haha! Men jag kanske har annat att plugga smartassssss, och om jag inte blir klar i kväll vilket jag förmodligen inte blir så är det väl bättre att göra klart i morgon än att inget göra alls åt det (jag vet, skum formulering där). Jag följer ditt mode med långa kommentarer! Roligt att jag dessutom tänkte fråga vem föregående kommentar kommer ifrån när jag insåg att den var min. Du ser! Jag är trött, det är elakt att tvinga mig att sitta på en hård jävla stol och plugga en fredagkväll, jag blir också störd! INte för att dte är ditt fel att jag skjutit upp det hela men. Okej dax att avsrunda. jag vann nog iaf, min kommentar är längre, och tråkigare. Slå det! Hej!

2009-01-09 @ 22:20:39
Postat av: guess guesss?

Är du nöjd nu eller? Nej tänkte väl det, för jag är fan inte helt klar än, MEN jag har kommit en bra bit på väg vill jag lova. Kaffe dricker jag inte och cola äger jag ingen för tillfället, illa va?! HAAA? Ja det är det, så därför är det dax för min fucking sömn nu! Och bara så du vet, jag säger det igen, om jag drunknar i morgon på min förfärade utbildning (låter viktigt att kalla det så! och jag är viktig så!) så ja. DÅ kan du i alla fall säga till dina barn att du hade en polare som satt och kämpade flera timmar med en uppgift, så mycket att hon inte sov tillräckligt och drunknade, så kanske de kan lära sig en läxa och börja med saker i tid! Jag känner att jag om en minut eller så kommer att börja svamla här som bara den, om jag inte redan börjat, så jag får ännu en gång avrunda en mycket intressant kommentar. Och jag får väl tacka så mycket för den mycket uppiggande dikten! Vi hörs i morgon broshääään! Shoo lack len brooo. (Du kan få en dikt av mig med den dag, men här har du ett smakprov: Min vän heter Malin, hon beter sig inte som Stalin, jag vet dock inte hur han var men han liknade förmodligen inte babar! okej jag suger men du får stå ut!) Godnatt och få nu inte fnatt! <3

2009-01-10 @ 01:37:16
URL: http://katris.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj jösses, vilka nördar vi är. vi skulle kunna skriva en hel jävla bok.

2009-01-10 @ 01:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0