friday

haha min vrede i det förra inlägget är som bortblåst. nu har jag beställt från asos med lovan till min mamma att om de snor alla hennes pengar så är det jag som får betala henne dom. kom även plötsligt in på internetbanken med samma kod (?), och nu kan jag äntligen överföra mellan alla mina konton som jag inte kunnat innan osv. dock inte lika kul att inse att man gjort slut på tusen kronor på cirkus en dag, he he...
nu har jag massor, och då menar jag massor att göra. ska handla, fixa all mat, duscha, göra mig i ordning, städa.. och då har jag endast fem timmar på mig... jaja haha. om jag inte sagt det innan så blev det iallafall volangkjolen och armbandet från asos. vilket jag nog sagt när jag tänker efter, men ja. inte ens trehundra kronor med frakt, så det blev bra. min brors katt som vart borta i en vecka kom igår hem igen, vilket var rätt bra för annars hade hon nog inte överlevt den stackaren. så det var ju skönt iallafall. nu har jag nog lite brottom så hoppas alla får en trevlig kväll, det lär jag få, med alla mina bästa vänner! ska också funera över några nyårslöften och kanske skriva ner dom här, dom får börja gälla när skolan börjar isåfall.. men vi får se.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0