wednesday

det känns som att den här dagen har vart hur lång som helst, vet inte riktigt varför. det är inte direkt så att jag fåt gjort mycket. men ja, lite iallafall. började i morse med möte på röda korset, efter det blev det en runda på stan med camy och hanna för att leta lite presenter. sedan skulle jag åkt till skolan, men efter en upptäckt om att min plånbok låg hemma sket jag i de, dels för att jag inte orkade men också eftersom att planerna efter skolan var en runda på stan...
istället åkte jag och mötte jenny, åt och sen åkte vi hem till hennes nya place där hon numera bor, med sin syster. känns för övrigt lite tråkigt att hon flyttat eftersom hon innan bodde ca tio sekunders gångväg från mig, men det har nu ökat till tio minuter, vilket inte är jätte mycket det heller men endå. sedan bar det upp till sara, där vi, eller jag kollade mest på, men dem gjorde tårtor och lite sådant eftersom i'ts saras födelesedag. trevligt var det där iallafall, sara och jag fick pratat lite (väldigt) gamla minnen.
sen bar det av hemåt för min del, laga mat, kolla på serier och kört en runda i kortedala, bergsjön, hjällbo och sådär.
nu gör jag som vamligt, ingenting. ska nog kolla på lite grejer, kurser, resor osv innan det blir tv. imån är jag ledig, underbart! förövrigt är mina inlägg antingen deprimerande eller extremt tråkiga, eller både och. förstår inte haha! måste nog bero på att jag lever ett tråkigt liv, eller något. äsh. so long
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0