wednesday and i like it

ursäkta mitt vredesutbrott igår .... jag skall försöka vara lite mindre negativ, men ibland får jag utfall av ilska och deperition och måste skriva av mig. 
just nu är jag i vilket fall superglad. det har vart en bra dag och jag har precis klickat hem nästa twilight bok, så länge vi båda andas som släpps den 12 mars. så då kommer den hem till min brevlåda. jag har börjat gilla det här med internet shopping, haha. känns däremot som att det för min del lätt kan gå överstyr. funderar fortfarande på att beställa lite mer från asos så är inne och kikar just nu.
men åter till dagen. fick simmat med katri. vilket egentligen kanske inte var så smart med tanke på min onda hals och snuva, men sådant brukar inte hindra mig från träning, bara skola. sedan var jag hemma och gjorde inte mycket, innan jag kilade över till natta. top model, prat, kittling, godis... m.m.
en skön dag, och så blir även morgondagen. skola i några timmar som jag kan stå ut med, sedan blir det en runda på stan och efter det träning. sista träningen innan jag åker, och det är faktiskt de första träningarna jag kommer missa. men nu ska jag återvända till asos innan jag ska sova.
M

Kommentarer
Postat av: Anonym

var ska du åka då?

2009-02-05 @ 10:52:47
Postat av: malin

till fjällen (:

2009-02-05 @ 22:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0