wednesday

återigen en skön dag (bortsett från den hemska grafiska lektionen.) gymträningen var härlig men jag har insett någonting som är ganska jobbigt. jag har väldigt svårt för att äta mat efter träning. vanligtvis kommer jag ju hem vid halvtio, och då äter jag inte direkt mat.. men nu när jag gymmar på dagen så kommer jag hem lagom till middagen - som jag då inte kan få i mig. låter kanske inte jobbigt för andra vad vet jag, men eftersom jag alltid har haft problem med just middagsmat så är det lite segt. ja whatever,
imån är jag ledig och allt känns super!
hade gärna gått härifrån nu då jag har en fruktansvärd huvudvärk, som jag märkt att jag rätt ofta får när jag sitter vid denna datorn.. men ja vi ska ha "tränar chatt" nu, vilket ja, haha vi ska väll diskutera lite viktiga saker över chatt eftersom alla har mycket att göra och sådär,. det är något nytt för min del iallafall. ja lite kul äre, hahah. men nu får jag nog återgå till den.. solong.
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0