monday

jag får vredesutbrott på mina datorer, vilket jag inte borde få eftersom det är bilskolans hemsida och inte datorn som bär sig illa åt. men i vilket fall går det ut på datorn då jag just nu är väldigt frustrerad. skulle sätta mig och vara duktig och göra ett teoritest, men sidan loggar ur tre gånger per fråga, jag gav nu upp på fråga 22 så den som kan räkna förstår nog att jag har loggat in en hel del gånger. kanske lika bra det eftersom att det kändes som testet gick åt skogen, men jag kommer ju inte kunna det bättre imorgon.
då var skolan igång igen ja, men dagen blev inte så hemsk som jag trodde. somnade nästan på historian, dels av trötthet men mest var jag nog uttråkad av jonas prat om, ja eh, någonting som slutade på ism iallafall. blev matrix på religionen och sedan var skoldagen slut. då bar det av till bilskolan som jag inte vart på sen innan jul, och eftersom jag aldrig gillat den bilen (vilket inte blir bättre av flera veckors uppehåll) gick det lite hackigt haha. blev iallafall runt och runt i gårda då vi skulle träna korsningar.
sen jag kommit hem har jag inte gjort någonting annat förutom att... ta igen alla serier jag missat (chockerande va). nu är jag snart klar, har två avsnitt kvar, och har sett på, hm, fyra st. tur för mig var det ju tre serier som inte kom i tisdags he he. för övrigt så blev jag igår påmind av en serie (life) som jag tyckte var mucho bra, men helt har glömt av. men den får nog vänta ett tag till.
nu ska jag återgå till mina serier, jag måste ju bli klar innan nio då tvn börjar. haha snacka om patetisk. jag som redan skrivit upp tre punkter (nörd jag vet) i min loggbok som skulle bli gjorda idag, och jag har gjort så mycket som, en halv. bra malin. för att få slut på mitt skrivande som bara verkar forsa ur mig, ska jag lägga upp några bilder från sälen.
imån börjar jag kvart i tolv, slutar ett, känns skönt. måste också bara säga att jag fick MVG i the fucking samhäll b, och jag är glad!


är man snygg eller är man snygg! oliver och jag ♥


återigen oliver och jag. plutten ville inte åka så mycket skidor så då blev det pulka istället


elias sötnos ♥ skidåkaren nummer ett!


bror, jag, pappa, elias, mia, bror (:


malin, pappa, oliver och patrick längst upp ;)


mia och mamma ♥

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0