sunday

(inlägg från igår men bloggen ville inte komma överens...)
ja då var man efter många timmars bilresa hemma igen. i fjällen har det vart bra. fint väder, sol varje dag! lite otur hade vi ibland, minns knappt vad det handlade om nu egentligen men då kändes det som väldigt mycket gick snett. ja mina skidor blev iallafall förväxlade med andra skidor så jag missade en hel dag i backen, det var iallafall något jag tyckte var otur det. för övrigt så ramlade jag inte en endaste gång, trots att det första åket blev i en svart backe. min nervositet för skidorna (då jag inte stått på dom ett antal år) var onödig, det är som att cykla. min skräck för ankarliftar har jag också börjat avveckla, minns inte vad det var jag tyckte var så hemkst med dem... men ja har iallafall haft det bra med skidåkning, bowling, after ski, mys, spel, gott osv.

ush jag fasar verkligen för morgondagen. för första gången i gymnasiet börjar jag klockan nollåttanollnoll. det betyder att jag måste upp ur sängen vid sexsnåret, och jag undrar verkligen hur det skall gå. jag vill bara åka tillbaka till fjällen, eller varför inte något varmt ställe som thailand? så jag slipper all denna stress som redan sköljt över mig. har redan ångest över allt jag har att göra innan student. nu ska jag försöka sova snart, om jag ska ha någon möjlighet att ens försöka ta mig upp ur sängen i morgon.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0