tuesday and i hate it

jag hatar min jäkla kropp. och då menar jag inte ful, snygg, tjock, smal osv. känns som att jag fått en väldigt dålig kropp och väldigt dåliga odds. skadade knän, handleder, rygg..... och nu min jäkla mage. har ont jämt, och jag orkar inte gå till läkaren. mitt finger är blått och svullet och borde tömmas på blod(vilket iförsig inte besvärar mig så speciellt mycket men.) min vänstra arm har börjat ha något konstigt för sig. jag hatar detta. ja jag vet att jag klagar men låt mig! för min kropp är helt jäkla världelös. finns inte en jävla bra kroppsdel som inte gör ont. om man inte räknar ett lillfinger, men vad har man för jävla nytta av det? kan inte bara alla kroppsdelar förnyas och må bra igen. jag minns inte ens sist jag mådde bra, och inte hade ont någonstans? det måste vart, ja flera år sedan. ser lovande ut inför framtiden med. ja nu ska jag sluta gnälla och läsa och sova.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0