sunday

kvällen igår började på pc där det dracks drinkar och shots. efter det drog vi vidare till blvd där det var rätt lite folk när vi kom, eftersom vi kom så tidigt.... men sedan blev det allt en hel del folk. trevlig kväll i vilket fall!
idag är jag trött, och mitt finger mår inte bra. ska se när sjuksyster är i skolan då jag ska försöka tömma fingret på blod. mysigt.
har beställt lite från asos. hittade egentligen massor mer saker men jag vågade inte riktigt köpa dem. dels ett par snygga shorts, men det känns som att det är lätt att sådant inte passar. men får se, kanske beställer mer någon dag. det blev iallafall 
 
hårband (:

blus

























strumpbyxor

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0