saturday and it sucks

värdelöst att jag har gått och blivit sjuk. än mer värdelöst att jag missar träningen imorgon. det var inget glatt beslut att fatta, men eftersom det är genrep nästa vecka och jag måste vara helt frisk tills dess så måste jag vila. tråkigt är det i vilket fall, låg hemma hela kvällen igår, hela dagen idag och imån och antagligen måndag. något som också är tråkigt är att jag av någon konstig anledning fått ondare i min fot - efter att jag ramlade förra helgen, men äsh vem bryr sig om smärta. vilken smärta? tss. ja jag kanske verkar lite snurrig men detta är min nya filosofi! ignorera smärtan, låtsas om att den inte finns där - vilken smärta? - samt jag kan detta! ja äsh josse fattar nog om hon läser. nu ska jag återgå till mitt oc s03 maraton, episode 13 here i come!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0