saturday and byebye

kvällen hos johanna igår var trevlig och lyckad! orkar inte säga så mycket mer.
jag har inte packat än, vilket jag verkligen borde göra. men det är tråkigt och jag vet inte ens vad jag skall ha med mig. så istället sitter jag här och gör ingenting. det blir en lugn kväll med chips dip och antagligen melodifestivalen. imorgon skall vi åka vid sjutiden och det innebär den tidigaste morgonen på året. tacka vet jag åksjuke-pillerna som gör att jag kommer däcka så fort jag sätter mig i bilen.
nu ska jag ta mig i kragen (?, haha) och packa och fixa allting. har lite problem med min ipod, vet inte hur jag skall få den att överleva hela veckan.. men ja, jag antar att jag klarar mig om den dör också. ha en trevlig vecka och ett trevligt lov för den som nu har det. im off to sälen.


hovfjället -07

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0