monday

det kommer bli en intensiv vecka vill jag säga!
(söndag) - träning 11.30-19      
måndag - gym                               - köra
tisdag - träning                              - körlektion
onsdag - gym                                - köra
torsdag - träning
fredag - gym                                   - körlektion
lördag - maybe gym
söndag - träning 11.30-19
känns super skönt fast jag pausar antagligen på lördag så att kroppen får vila också. i vilket fall så har jag redan träningsvärk från igår & idag. igår körde jag bara benstyrka + kondition och samma sak idag. imån blir det nog lite annat, haha. har också fått kört idag, och suttit några timmar med projektarbetet. så det känns som en bra dag, en sådan dag man verkligen känner att man fått gjort vettiga saker. morgondagen ser nog i princip lika dan ut, vilket antagligen de flesta dagar kommer göra ett tag framåt. det är träning, körkort och skola som gäller nu!
jag insåg, verkligen insåg att det är knappa tre månader kvar tills studenten. t r e, månader. helt jäkla sjukt hur mycket som skall hinnas göra på tre månader. hjälp? jag som trodde sista terminen i trean skulle vara lugn, men den känns allt annat än lugn. men ja det fixar vi såklart. nu ska jag läsa historia, teori innan jag ska bänka mig framför tvn med vindruvor. lite segt att jag börjar över en timma tidigare imorgon bara för ett utvecklingssamtal som endå är likadant som ph samtalet. men tack vare k slipper jag iallafall åka in på min lediga dag, du är bäst!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0