jag gilar bölar

hahhahahaha! som jag sa i det tidigare inlägget träffade jag sara förut och vi pratade minnen... för er som inte vet så gick jag och sara i samma klass 1-6 och var bästa kompisar. men ja hon tog iallafall fram sin bok hon gjort om sig själv typ, i ettan till trean, vilket fick mig att ta fram min nu när jag är hemma. och ja, man fick sig ett gott skratt. det här skrev jag, om mig själv i ettan
"jag heter malin margaretha nyman och jag är 7 år. jag bor på idtjärnsgatan 55. Jag har hår ner till akslana. Jag har blåa ögon. Jag har två bröder och jag har just hår. Jag fylär dän 1 januari. Jag tykär om at äta päron. min älsklingsfärj är gul. jag gillar att plöga och läsa och skriva och joba mäd mate. jag gilar bölar."
dock inte med punkter, bara mellanrum, och inte korrekt med stor och liten bokstav haha. men ja så himla typiskt mig att avsluta det hela med "jag gilar bölar".
det är så kul att kolla på sådana här gamla saker, har hur mycket som helst! ja var bara tvungen att berätta om min kärlek till bölar.
och så måste jag avsluta med att berätta vad natta skrev i sin sådan här bok, (vi skrev till våra föräldrar), då skriver natta "hej mamma, jag heter natalie". jag vet inte hur mycket jag skrattat och retat henne för det, och jag skrattar fortfarande! så gulligt.
från en sak till en helt annan(måste jag bara säga hur duktig jag vart), så har jag nu kollat på kurser, resor, osv i flera timmar så jag har fått ont i huvudet av denna skärm. har hittat lite intressanta kurser jag funderar på. bland annat, grundläggande psykologi eller barn och ungdomspsykologi, pedagogisk psykologi, barn och familj - livsvillkor och sociala sammanhang. ja listan är lång. men vi får väll se. nu ska jag nog röra mig från datorn innan jag får mer ont i huvudet.

eftersom att katri inte förstog vad bölar var får jag väll lägga till att det skall stå bullar, jag gillar BULLAR!
M

Kommentarer
Postat av: Trees

haha, vad gulligt!

2009-02-18 @ 23:52:26
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahah, klockan är 2 på natten. jag kan inte sova, och detta inlägget hjälpte inte ett skit. jag dör, hahahaha.

2009-02-19 @ 02:09:06
Postat av: natalie

jag gillar att plöga och läsa och skriva och joba mäd mate. HAHA känns verkligen som du!

2009-02-22 @ 12:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0