friday

lite seg dag... religion, frukost på fröken o, fixa det sista för rödakorset, greys, snart hem till natta och sedan johanna som har 18-års fest (:
morgondagen blir nog lika seg. köra, packa, plugga, sova... sedan bär det av till sälen. skönt ska det bli, lite tråkigt att jag "måste" åka skidor, men ja vågar inte köra på snowboard en hel vecka eftersom jag inte är något proffs så ramlar jag en del= illa för mina stackars handleder. jaja blir nog kul endå. skönt att komma bort från göteborg, skönt att åka bil, skönt att vara utan dator (om jag nu inte tar med mig min, hehe), skönt att sitta på afterski, inte skönt att gå upp tidigt haha. förövrigt köpte jag två jackor igår. en skinnjacka (den på hm, de har fått in nya, dock fick jag klämma mig i en 34 haha) och sedan en svart kappa, som jag idag lämnade och köpte en annan svart kappa som inte var så olik men finare och billigare! kan inte bestämma mig om jag gillar shortsen från zara, eller jo dom är super snygga, men på mig vet jag inte. lite jobbigt läge. jaja trevlig kväll på er.


vad tycks? me likes.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0