jag skulle unna mig att drömma hundra mil genom uropa, om en främling lika tillitsfull som du

vart en mysig dag ute vid havet. med pernillas båt tog vi oss till en ö som vi på vägen hem döpte till trollholmen.


i väntan på färjan


gabriella, linnea, katri, malin & helena

 
osnyggt


malin dyker


påväg till båten - pernilla & malin


bad - pernilla, linnea & helena


köpa glass - malin, helena & katri


båten på väg hem - gabriella, malin, katri & linnea


pernilla & helena


katri & malin


malin

Kommentarer
Postat av: Josse

sådär ska jag ha det imorgon!! pressa vid havet, kanske blir det ett bad också :) uppdaterat om min date förresten, haha! ;)

2009-08-07 @ 00:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0