yesyesyes

duktiga duktiga malin har nu pluggat teori och har fått gjort två faser i teoritesten, klarade båda, vilket nu innebär att jag klarat all faser och är redo för repetion/slutprov som man måste göra på körskolan innan dom bokar teori. detta innebär också att jag kan boka sådan lektion med mattias (minns inte vad det heter men det är en typ provuppkörning med en annan lärare...). har däremot en del teori kvar eftersom att proven inte var felfria, men endå. skönt att jag äntligen kommit någon vart. jag har så tråkigt och så mycket energi att jag skrivit nattas reportage. inte hele men enochenhalv sida har jag knapat ihop, tycker synd om henne som är så sjuk och längtar tills hon kommer hem!
nu har jag absolut ingenting att göra, ingen att vara med, inget att se på tv, så jag ska nog göra någonting jag aldrig gjort förut, plugga på ett uppdrag första dagen, första veckan det presenterades. ja det har nog aldrig hänt i historian eller vad säger du katri? ha ha ha. blev på väldigt bra humör. fast helst hade jag velat vara med någon vän nu, men alla verkar rätt upptagna och ickehemma.
M

Kommentarer
Postat av: k

haha oj oj, värst vad du blivit hurtig då!

2009-04-20 @ 20:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0