torsdag

nu är halkan över och jag kan andas igen. iallafall lite. det gick bra och var kul. förstår inte varför jag blir så nervös jämt. vill inte ens tänka på hur det kommer bli på uppkörningen...
efter historia lektionen deppade jag över att jag skulle få gå och sätta mig och äta själv. någonting jag avskyr. men som tur var så lockade mcdonalds med sig både hanna och rickard. så jag slapp äta ensam, och inte nog med det. hanna körde mig även till träningen. underbart med vänner som har körkort hehe.
träningen, ja vi tossade upp en aframe som stog på andra försöket, så det gick ju bra. när vi skulle spinna fram den sen fick jag hela malin över mig och fallet resulterade i att tio pers ramlade i golvet. ingen större skada skedd, lite näsblod bara. jag hoppas på en skön morgondag. dumma jag tänkte skippa skolan, och bara gå till mina dubbla körlektioner. sedan ska jag och natta till veronica, som vi tydligen också skall till. gå till surte, jag? ja vi får väll se om natta överlever mitt klagande haha. tycker lite synd om mamma dessa veckor, halka 1600, dubbla körlektioner 1200, riskettan 800, dubbla körlektioner 1200, speciallektion 900... tacksam att jag inte betalar det själv iallafall. ja nej nu ska jag för en gångs skull skita i allt plugg, och stress och bara kolla på tvn. vilket i försig alltid gör i princip, eller? ne nu känner jag mig snurrig.
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0