torsdag

har åstakommit lite idag iallafall. sovmorgon eftersom jag var helt slut efter gårdagen -igång från halv fem och hela dagen- promenad till affären och handlade lite, ligga i solen och läsa (ytterst)lite körteori, fått skrivet två sidor på min rapport - det känns däremot som att jag är helt ute och cyklar, läst, och lite annat. ska strax kila iväg på cheer träning. det känns så skumt att vi flyttat tisdagsträningarna till lördagar, jag har tränat tisdagar i flera flera år, systemet är rubbat! men nu blire ju gym på tisdagar iallafall. nej ska väll åka nu tänkte jag. snart är det helg. bara träning och plugg i princip. men snart är helvetet slut, femtio dagar om jag inte har helt fel. solong
M

Kommentarer
Postat av: k

49 faktiskt! :D

2009-04-16 @ 21:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0