torsdag

-varning för världstråkigt inlägg- jag blir så fruktansvärt frustrerad och irriterad. när jag fyllde år fick jag pengar av mina vänner till ett besök på gildaskolan. jag la undan dom till det framtida besöket och jag är hundramiljoner procent säker på att jag inte har rört dom. men endå finns dom ingenstans? jag la dom i födelsedagskorten i min bokhylla men dom finns inte där. jag blir så jävla sur för jag vet att jag inte använt dom, hur funkar det egentligen. tanken var ju att dom skulle betala min stegräknare nu. sånt här gör mig så grinig. ja jag har iallafall uppnåt stegmålen både igår och idag.
på stan idag hade jag tänkt köpa massvis med saker, som jag några timmar senare inte mindes. jag provade skor, tänkte köpa skor men kunde inte bestämma mig för vilka. jag hatar min beslutsångest, bara ett besök på mcdonalds är jobbigt ju, dock påverkar ju det inte så mycket hehe. men jag har hittat typ fyra par skor och jag kan som sagt inte bestämma vilka jag ska köpa.
hittade iallafall en studentklänning - yey!- och jag gillar den verkligen. det enda jobbiga som jag måste göra någonting åt är att den är ganska så väldigt genomskinlig. men det får väll fixas.
jag har insett att jag har sovit väldigt dåligt det senaste. och jag skyllde mestadels på sängen tills jag nu i efterhand insett att jag sovit lika dåligt vart jag än vart, tex hos veronica eller på de båda hotelen i malmö. så nu har jag insett att det antagligen handlar om mig mer än om sängen. men jag vet inte vad det är, stress? får klura på det här lite. är fortfarande väldigt sugen på någon slags helkropps-läkarkontroll. det skulle så väldigt mycket behövas.
ja jag vet att jag hoppar från en sak till en annan och tillbaka igen jämt men jag orkar inte organisera mig, absolut inte nu iallafall för jag är helt slut efter dagen. glömde nämna min körlektion. var ju landsväg idag och då går man ut två elever i bilen, och två bilar då. men eleven som skulle åka med mig kom inte, vilket gjorde att jag fick köra hela tiden. så det var super bra. 2½ timma landsväg och omkörning till priset av 1½ (: då blir plånboken glad - iallafall mammas.
nej thé, värmekuddar, tigerbalsam och ipren. den vanliga kvällsrutinen numera. imorgon bär det av till tjörn över helgen. har en hel jävla del att plugga nu så jag får fan ta mig i kragen. annars blir det illa. snacka om tråkigt inlägg, fyfan!
M

Kommentarer
Postat av: k

det är karma, eller något åt det hållet, bara för att du ska använda pengarna till något annat än vad dem var till för så har dem gömt sig ;D

2009-04-09 @ 23:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0