tisdag

idag har jag suttit ett antal timmar på riskettan. ja det var väldigt ovärt tycker jag. men nu är jag iallafall klar med hela riskutbildningen (risk1 och halkan) och det känns ju skönt.
efter de långa och mestadels tråkiga timmarna mötte jag upp angi på stan och vi gick på restaurang och åt innan träningen. det fick bli kina mat idag igen. och träningen gick bra. vi byggvoltade och fy fasen vad läskigt det var. jag och nina (som var en till två pers för få egentligen) skulle fånga den flygande voltandes malin. och det gick ju rätt bra, vi fångade iallafall. fick däremot hennes axel eller något i huvudet ena gången, och andra så skallade jag linn i fången så hon ramlade i golvet. haha, det måste sett rätt kul ut. men ont gjorde det. ja nej men det gick ju rätt bra trots allt. imorgon måste jag göra någonting. vet inte vad. men jag vill göra någonting roligt! så jag hoppas på det. nu ska jag bara ligga framför tvn, knapra i mig lite piller för min onda rygg och hoppas jag vaknar utvilad imorgon.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0